Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Istoria marcilor auto

Istoria marcii Wiesmann

0 actualizat: 0000-00-00
wiesmann

wiesmann logoThe company was founded in 1985 by the brothers Martin Wiesmann (graduate engineer) and Friedhelm Wiesmann (bachelor of commerce). The cars are made by hand in manufactured by hand in Dulmen. The German sports car manufacturer Wiesmann builds puristic sports cars in a classic design along with the most modern technology. Since 1988, individual sports cars have been hand-crafted right down to the finest detail, at the factory founded by the Friedhelm brothers and Martin Wiesmann. The high quality equipment is geared towards the personal requirements of the customer. Every Wiesmann roadster and GT is therefore genuinely unique and is like no other sports car when it comes to exclusive and individual enjoyment of driving. More than 750 roadster drivers and over 210 GT drivers worldwide experience this u

vezi articol
Cele mai citite articole despre istoria marcilor
Citeste si ultimele stiri despre marca WIESMANN

Colectie de evenimente istorice din industria auto, intamplate de-a lungul timpului, organizate pe zile. Evenimentele zilei de astazi.

Vezi Evenimentele

S-a intamplat astazi in industria automobilului

  • 18 Decembrie 1898 primul record oficial de viteza

    jeantaud In aceasta zi contele Gaston de Chasseloup-Laubat a stabilit primul record de viteza,stabilit oficial, pe pamant, in Acheres Park, langa Paris. Viteza maxima atinsa a fost de 63.1 km/h, si s-a realziat cu automobilul Jeantaud, propulsat de un motor electric cu baterii alcaline.
    Se presupune faptul ca automobilul Jeantaud a fost primul din lume a carui directie era controlata de volan,in locul manetelor. Manetele de directie au fost rapid schimbate cu volanul in anul 1900.

    ... citeste mai departe

Istoria marcii -- Triumph --

Actualizat:0000-00-00 | 26530 Vizualizari

Triumph Motorcycles is a manufacturing company founded by Siegfried Bettmann in 1884. Bettman was a German immigrant who travelled to England and, at the age of 20, founded his own company. The first

vezi articol

Istoria marcii -- Mini --

Actualizat:0000-00-00 | 24403 Vizualizari

Istoria Mini a inceput pe 26 august 1959. Designer-ul sau, Sir Alec Issigonis nu si-ar fi inchipuit niciodata ce impact va avea micuta sa masina in lumea automobilelor. Mini a fost proiectat ca o masi

vezi articol

Istoria marcii -- UAZ --

Actualizat:0000-00-00 | 24699 Vizualizari

Abrevierea UAZ vine de la Ulyanovsky Automobilny Zavod, o uzina de automobil situata in Ulyanovsk, Rusia. Fondata in 1942, in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, UAZ initial a utilizat echipamen

vezi articol

Istoria marcii -- Shelby --

Actualizat:0000-00-00 | 19137 Vizualizari

Carroll Shelby has had a remarkably long career as a driver, owner, team manager, manufacturer, consultant, and visionary. Early in his career, Carroll s accomplishments as a race car driver included

vezi articol

Biografie personalitati din industria auto

August Horch

20693 Vizualizari

August Horch (12 Octombrie 1868 - 3 Februarie 1951) a fost un inginer german  si un pionier al automobilelor, fondatorul gigantului producator care  devine în cele din urmă Audi. Horc

vezi articol

Wilhelm Maybach

16944 Vizualizari

Wilhelm Maybach s-a nascut pe 9 februarie 1846 in Heilbronn, crescând intr-o familie cu sase copii. La vârsta de zece ani devenise orfan. A mers la scoala Reutlinger Bruderhaus, al carei f

vezi articol

Nicolas Joseph Cugnot

16117 Vizualizari

Nicolas-Joseph Cugnot (26 februarie 1725 - 2 octombrie 1804) a fost un inventator francez. El a construit primul vehicul autopropuls. Aceasta afirmatie este contestata de unele surse, cu toate acestea

vezi articol

Henry Ford

25122 Vizualizari

Henry Ford (n. 30 iulie 1863- d. 7 aprilie 1947) a fost fondator al industriei americane de automobile, a intemeiat Ford Motors Company (1903), autor al unui nou mod de organizare a productiei industr

vezi articol

BMW 328 roadster

Da 8 Vizualizari: 14216
bmw 328 roadster

Voga masinilor sport decapotabile din anii 1930 a consemnat in istoria automobilului modelele de referinta.Multe marci propuneau pe atunci roadstere mai mult sau mai ptuin performante, dar cu un aspect seducator.Chiar daca evolutia tehnicii si-a spus intre timp cuvantul, in fond lucrurile par sa nu se fi schimbat prea mult de atunci si pana in prezent.Mecedes oferea un roadster 540K de un lix orbitor, in timp ce BMW cocepuse un 328 dedicat suta la suta sportului. Avantul economic al Europei din perioada interbelica a insemnat si o dezvoltare a tehnologiei si industriei fara precedent. Orasele primei jumatati a secolului XX erau luminoase si pline de viata, iar numarul automobilelor ce rulau

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (396)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Primele automobile fabricate in Romania

Istoria automobilului romanesc nu are, din pacate, prea multe file.Majoritatea romanilor considera Dacia ca fiind primul automobil fabricat in Romania. Unii stiu ca la sfarsitul anilor 1930 au fost asamblate in Bucuresti automobile Ford.Putini stiu insa ca in urma cu aproape 90 de ani, in 1908 lua fiinta la Arad fabrica de automobile MARTA. Din multitudinea de firme auto aparute in Europa Centrala, inaintea Primului Razboi Mondial, doar cateva au mai rezistat pana in zilele noastre:Steyr, Austro-Daimler, Puch, Raba, Pra

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet