Intra in cont





Inregistrare
Ai uitat parola

Inscrie-te pentru newsletter

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele stiri din domeniul auto si cu evenimentele istorice ale zilei!

Ferrari Testarossa

0 02 februarie 2011
Da 8 Vizualizari: 13950
ferrari testarossa

Nici o masina sport de lux nu avut atatea succese sportive si comerciale ca Ferrari Testarossa. In 38 de ani Testarosa a castigat de mai multe ori cursa de 24h de la Le Mans si a fost vanduta, incepand din 1984, in mai mult de 1.00 de exemplare anual. Testarossa sau prescurtatul TR este alaturi de culoare rosie si sigla cu calutul cabrat, unul din simbolurile firmei Ferrari. Putini stiu ca numele de Tesrarossa-Cap Rosu, in traducere- vine de la capul de chiulasa vopsit in rosu. Si la fel de necunoscut este si primul Testarossa, care, surprinzator, nu avea 12 cilindri in V ci doar 4 in linie. A fost poate cel mai atipic motor construit vreodata de Ferrari. Acest prim Testarossa, numit 500 TR

vezi articol
Meniu


Concept cars and specials
car

Categorii articole
  • Stiri auto (444)
  • Automobile istorice (9)
  • Istorie marci (83)
  • Evenimente (396)
  • Personalitati (10)
  • Curiozitati (94)
  • Diverse (7)

Cadillacul lui Draculla

cadillac | 0 Comentarii
2010-11-05 | 15823 Vizualizari

Ce cauta la Madrid un vechi Cadillac de protocol cu numar de inmatriculare romanesc? Acest Cadillac Fleetwood din 1947, apartinand seriei 75, cu ampatament marit, dispare in secret intr-un cimitir de

vezi articol

Jaguar SS 100

jaguar | 0 Comentarii
2010-10-01 | 14729 Vizualizari

Fostul suveran al Romaniei,Regele Mihai, a avut si pasiuni mai putin cunoscute. Automobilist, mecanic, si pilot profesionist, Regele Mihai detine o colectie foarte valoroasa de masini istorice din car

vezi articol

Ferrari Testarossa

ferrari | 1 Comentarii
2011-02-02 | 13950 Vizualizari

Nici o masina sport de lux nu avut atatea succese sportive si comerciale ca Ferrari Testarossa. In 38 de ani Testarosa a castigat de mai multe ori cursa de 24h de la Le Mans si a fost vanduta, incepan

vezi articol

BMW 328 roadster

bmw, roadster, 328 | 1 Comentarii
2010-05-06 | 14216 Vizualizari

Voga masinilor sport decapotabile din anii 1930 a consemnat in istoria automobilului modelele de referinta.Multe marci propuneau pe atunci roadstere mai mult sau mai ptuin performante, dar cu un aspec

vezi articol

Aston Martin DB6/DB7

aston martin | 0 Comentarii
2011-04-02 | 12408 Vizualizari

In anul 1946, intr-o Mare Britanie greu incercata de razboi, oamenii de afaceri se straduiau sa repuna pe picioare economia tarii. Firme mai mult sau mai putin cunoscute treceau prin dificultati major

vezi articol

BMW Isetta

bmw, isetta | 0 Comentarii
2010-10-07 | 15344 Vizualizari

Automobilele pot deveni celebre nu numai pentru performante de exceptie, lux sau raritate. Pretul redus, spatiul interior confortabil si o cifra de productie cat mai mare sunt atribute la fel de impor

vezi articol

PORSCHE 911 un mit de patru decenii

porsche | 0 Comentarii
2010-12-08 | 17953 Vizualizari

Anduranta si nerv, eleganta si lux cotidian, definitia fiind valabila de-a lungul intregii revolutii a acestui model.  Clasicul 911 a trecut de pragul celor patru decenii si, mai dinamic ca nicio

vezi articol

Ford Mustang

ford, mustang, shelby | 0 Comentarii
2010-10-08 | 23545 Vizualizari

In anii 60 era inca greu de intrevazut schimbarea care va veni in caracterul masinilor americane. Marile limuzine cromate sclipeau orbitor si defilau maiestuos prin fata admiratorilor. Totusi, un om c

vezi articol

Istoria masinilor electrice

Intre anii 1832 si 1839 ( un se stie anul exact), Robert Anderson al Scotiei a inventat primul mijloc de transport electric. Un autovehicul electric, la scara mica a fost proiectat de de Profesorul Stratingh al Groningen, Olanda si a fost construit de asistentul sau Christopher Becker in 1835. Autovehicule electrice practice au fost inventate de americanii Thomas Davenport si Scotsmen Robert Davidson in jurul anului 1842. Ambii inventatori au fost primii ce au folosit baterii nereincarcabile. Francezul Gaston Plan

Istoria formulei 3000

Seriile GP2 sunt mai degraba o competitie "tanara" in cursele open-wheel, dar conceptul sau a fost implementat cu multi ani inainte ca, campionatul sa se prezinte in formatul curent. Stramosul Gp2 este faimosul Campionat Formula 3000, ce a fost creat de FIA ( Federatia internationala de automobile) in 1985 ca o confruntare finala pentru soferii ce vroiau sa intre in Formula 1. A fost calea perfecta de a face tranzitia din competitiile nationale de formule in cea mai importanta compet